Subțire umeri și brațe.


Dacă simți că brațele tale sunt prea groase sau dacă vrei să le faci mai ferme, poți realiza asta cu antrenamentul potrivit. Este important să ne dăm seama că nu este posibil ca o parte a corpului să fie mai slabă sau mai musculară.

Pierdând în greutate, obțineți mai puțină grăsime pe tot corpul, astfel încât să puteți obține brațe mai subțiri și mai strânse. Combinația dintre antrenamentul de forță, antrenamentul cardio subțire umeri și brațe o dietă sănătoasă poate duce la brațe musculare și mai subțiri. A calca Metoda 1 din 3: Construiți-vă mușchii brațului Antrenează-ți bicepsul.

Acestea sunt mușchii din două părți din brațele superioare care conectează umărul la articulația cotului. Bicepsul vă permite să vă mișcați antebrațul spre corp și în sus. Dacă antrenați acești mușchi, brațele superioare din față vor deveni mai ferme. Încercați următoarele exerciții: Bucle bicepiene. Ridică-te drept cu o ganteră în fiecare mână.

Obținerea brațelor subțiri

Țineți coatele aproape de corp și întoarceți palmele înainte. Păstrați brațele nemișcate și ridicați greutățile către corpul dumneavoastră prin contractarea bicepsului. Continuați să ridicați greutățile până când vă ajung pe umeri.

subțire umeri și brațe

Coborâți încet brațele până când brațele vor fi din nou la lateral. Așezați-vă într-o poziție de scândură, cu brațele direct sub umeri. Coborâți corpul până când pieptul este la câțiva centimetri de podea. Coatele tale sunt îndreptate spre exterior, departe de corpul tău.

De ce?

Împingeți-vă corpul înapoi în poziția inițială. Strângeți bine abdomenul și mușchii spatelui în timpul acestui exercițiu. Bucle de ciocan. Palmele ar trebui să fie întoarse spre corpul tău.

Ridicați greutățile până când acestea sunt la înălțimea umerilor.

subțire umeri și brațe

Coborâți încet brațele până când atârnă de părțile laterale. Întărește-ți tricepsul. Acești mușchi din trei părți din spatele brațelor superioare conectează partea din spate a umărului la articulația cotului. Cu ajutorul tricepsului, vă puteți întinde brațele deasupra capului sau a spatelui. Încercați următoarele exerciții: Flotări tricepiene. Acest exercițiu este aproape același cu flexiunile normale. Începeți într-o poziție de scândură, cu brațele direct sub umeri. Coborâți corpul până când pieptul este la câțiva centimetri de sol.

Coatele și brațele ar trebui să rămână aproape de corp.

Țineți mușchii stomacului și ai spatelui strânși în timpul acestui exercițiu. Scufundări tricepiene. Stai în fața unei bănci sau a unui scaun robust și pune mâinile pe margine, cu degetele în jurul marginii. Brațele tale ar trebui să fie drepte și ținute bine nemișcate.

Acum coborâți-vă până când brațul superior este paralel cu podeaua.

А нам это дается без всякого труда, - ответила октопаучиха. - Помни, мы знали о высших существах с самого начала своего существования, ведь разумом нас наделили Предтечи, изменившие наши гены. Поэтому в нашей истории просто не могло быть периода, когда мы посмели бы считать себя вершиной жизни. верхом совершенства. - Теперь так не будет и у нас, - вслух подумала Николь.

Ții coatele aproape de corp. Împingeți-vă înapoi, astfel încât brațele să fie drepte, ca în poți să pierzi greutatea cu volei inițială.

Extensii tricep. Stai întins pe o bancă sau pe podea, ținând două gantere în fața ta.

Care Sunt Cele Mai Bune Exercitii De Slabit Pentru Brate Si Umeri?

Brațele trebuie să fie complet drepte și pătrate până la podea. Palmele tale sunt îndreptate spre umeri subțire umeri și brațe coatele tale sunt aproape de corpul tău. Coborâți greutățile până când vă ajung la urechi. Ridicați-le din nou până când brațele sunt drepte. Întărește-ți deltoizii.

Acești mușchi conectează partea superioară a umerilor la centrul osului brațului superior humerusul. Acest lucru vă permite să vă întindeți brațul spre exterior, înainte și înapoi.

subțire umeri și brațe

Dacă faci acești mușchi mai fermi, brațul tău va avea o formă frumoasă. Încercați următoarele exerciții: Mișcări laterale. Țineți o ganteră în fiecare mână cu palmele îndreptate spre corp.

Ridicați ganterele în lateral, dar asigurați-vă că brațele sunt ușor îndoite. Ridicați greutățile laterale până când brațele sunt paralele cu podeaua. Coborâți încet greutățile, până când brațele sunt pe lateral.

Luați o ganteră în fiecare mână cu palmele îndreptate spre corp. Ridicați greutățile către bărbie - coatele vă arată. Ține ganterele cât mai aproape de corpul tău în timp ce faci această mișcare. Coborâți-le încet înapoi la poziția inițială. De asemenea, faceți subțire umeri și brațe pentru mușchii pieptului. Făcând o mulțime de flotări sau scânduri vă va ajuta să vă formați partea superioară a brațelor. De asemenea, antrenând mușchii din jurul său, obțineți un aspect și mai strâns.

Încercați exerciții precum: Presă pentru piept. Intinde-te pe spate cu o gantera in subțire umeri și brațe mana. Ridicați brațele la înălțimea umerilor și mențineți brațele drepte și nemișcate. Coborâți încet greutățile cu coatele îndreptate. Apoi ridicați greutățile înapoi până când brațele sunt drepte.

subțire umeri și brațe

Pieptul zboară. Stai întins pe spate cu o ganteră în fiecare mână. Ține-ți brațele plate în lateral, cu palmele orientate în sus. Ținându-ți brațele aproape complet drepte ușor îndoite la coateridică-le până când brațele se întâlnesc drept în fața ta. Coborâți încet brațele până când acestea sunt lângă voi.

Fa flotari Metoda 2 din 3: Alte exerciții pentru întărirea brațelor Înscrieți-vă pentru un curs de antrenament de forță sau angajați un antrenor personal pentru o sesiune.

Tehnica corectă este foarte importantă în antrenamentul de forță. Dacă nu sunteți sigur dacă efectuați corect exercițiile, ajutorul unui expert poate fi de mare ajutor. Multe săli de sport au cursuri gratuite pentru membrii lor. Încercați să participați la o lecție. Acestea sunt orientate spre începători și vor subțire umeri și brațe ghiduri care să vă ajute și să vă ofere indicații.

Uneori poți angaja și un antrenor personal la sală. Există, de asemenea, antrenori independenți din afara sălii de sport pe care îi puteți angaja. De asemenea, faceți o mulțime de antrenament cardio în fiecare săptămână. Nu este posibil să slăbești într-o zonă a corpului tău. Dar, cu antrenament cardio regulat, puteți pierde în greutate, reduce grăsimea și puteți obține brațe mai subțiri.

subțire umeri și brațe

Este recomandat să faceți cel puțin de minute sau 2,5 ore de antrenament cardio în fiecare săptămână. Pentru a arde mai multe grăsimi sau a pierde mai mult în greutate, trebuie să te antrenezi mai mult sau mai intens. Este esențial să subțire umeri și brațe mușchilor să se refacă, luându-vă o zi de odihnă de la antrenamentul de forță și făcând cardio.

Luați în considerare exercițiile fizice cu propria greutate corporală, care arde grăsimile și întărește mușchii în același timp. Antrenamentul pe intervale cu exerciții subțire umeri și brațe care îți lucrează întregul corp te poate face să pierzi centimetri de brațe, talie, șolduri, picioare etc.

În plus, arzi tummy fat subțire umeri și brațe sfaturi mulțime de calorii cu antrenamentele la intervale, ceea ce îți reduce grăsimea corporală și brațele devin mai subțiri.

Următoarele exerciții sunt grozave de făcut în intervale de 1 până la 2 minute, odihnindu-se timp de 15 până la 30 de secunde de fiecare dată: Coarda de sărituri. Cu un exercițiu intensiv, cum ar fi sărind coarda, unde întoarceți coarda cu brațele, ardeți multe calorii.

Începeți săriți timp de 20 de secunde, apoi construiți până la 1 minut sau mai mult. Odihnește-te o vreme și repetă de 3 ori. Faceți burpees. Stai cu brațele sus. Puneți mâinile lângă picioare și săriți picioarele înapoi într-o scândură. Sari înapoi într-o poziție ghemuit și stai în picioare, ridicând brațele. Faceți acest lucru timp de 30 de secunde, odihniți-vă și repetați de 3 ori. Pentru și mai multe rezultate, faceți o împingere în timp ce vă aflați într-o subțire umeri și brațe de scândură.

Metoda 3 din 3: Mănâncă pentru a strânge brațele Aveți grijă la calorii și porții. Dacă credeți că puteți obține brațe mai subțiri prin pierderea în greutate, va trebui să începeți să acordați atenție caloriilor și porțiilor pentru a vă atinge obiectivul.