Sprint arde grăsime


Unele pericole ale sprintului Ar putea fi tentant să ne gândim că doar alergătorii sprintează - dar vă puteți sprint arde grăsime de beneficiile sprintului cu aproape orice tip de exerciții cardiovasculare, de la ciclism la canotaj, patinaj în linie, înot, trepte de scări și chiar, într-un mod, dans.

In continuare veti afla cum! Majoritatea antrenamentelor mele au loc in sala de gimnastica, dar cateodata am nevoie de o schimbare de peisaj. Sunt un sportiv, asa ca primul meu impuls este adesea sa-mi iau adidasii si sa gasesc o pista in aer liber.

Bacsis Beneficiile sprintului includ toate beneficiile normale pentru sănătate ale activității cardiovasculare - dar în mai puțin timp. Antrenamentul sprint este, de asemenea, excelent pentru construirea capacității cardiovasculare, a puterii fizice și sprint arde grăsime rezistenței și vă poate ajuta să reduceți grăsimea abdominală viscerală.

sprint arde grăsime ceai sveltaflor pareri

În funcție de mentalitatea ta, s-ar putea să găsești că provocarea de antrenamente sprint este foarte satisfăcătoare mental și emoțional. Intervalele de sprint arde grăsimile Într-un mic studiu publicat într-un număr din al Frontiere în fiziologie, Cercetătorii au alocat în mod aleatoriu 49 de tinere, voluntare active, pentru a participa fie la antrenamente la intervale de intensitate ridicată HIITfie la antrenamente la intervale de sprint SIT.

Diferența dintre cele două constă în faptul că intervalele de sprint au fost un efort total, în timp ce eforturile HIIT au fost ușor moderate până la între 90 și 95 la sprint arde grăsime din ritmul cardiac maxim. După opt săptămâni de antrenament, ambele grupuri au arătat îmbunătățiri ale stării de sănătate cardiorespiratorii și reduceri ale măsurătorilor pliurilor cutanate o modalitate de măsurare a grăsimii corporale.

sprint arde grăsime mâncăruri gustoase sănătoase pentru pierderea în greutate

Un alt studiu, publicat într-un număr din al Jurnalul de Hepatologie, a constatat că antrenamentul la intervale de sprint poate reduce grăsimea abdominală subcutanată și grăsimea viscerală, chiar și atunci când greutatea corporală totală a subiecților nu s-a modificat.

A fost legat de tulburări metabolice, risc crescut de boli cardiovasculare, cancer de sân, diabet de tip 2 și probleme ale vezicii biliare.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Pe scurt, orice tip de exercițiu care reduce grăsimea viscerală vă poate ajuta să vă controlați sprint arde grăsime - și să vă slăbiți talia în timp ce vă aflați la ea. Mai multe avantaje ale sprintului: viteza Nu trebuie să fii un alergător de elită pentru a te bucura de avantajele de viteză ale sprintului.

Rețineți că corpul dvs. Luați în considerare acest lucru: într-un studiu publicat în numărul din martie al Journal of Strength and Conditioning Research, Cercetătorii au recrutat un grup mic de 16 alergători de trail instruiți atât bărbați, cât și femei și le-au cerut să participe la șase antrenamente la intervale de sprint distanțate pe parcursul a două săptămâni. La sfârșitul acelei perioade de antrenament, clinicienii au observat că sprinturile au produs deja o îmbunătățire sprint arde grăsime atât a rezistenței, cât și a performanței de putere.

Bacsis Dacă sunteți nou în sprinturi de alergare, merită adesea timpul și banii dvs.

Arde grasimea printr-o metoda clasica cu sprinturi si scari

S-ar putea să fiți șocat de cât de mult puteți învăța într-o sesiune de antrenament rapid și cât de mult vă poate afecta timpul de sprint. Faceți antrenamentele să treacă rapid Ultimele câteva avantaje ale sprintului menționate s-au sprint arde grăsime pe definiția tehnică a termenului - un efort total.

Folosit însă mai ușor, sprintul se poate referi la orice efort de intensitate mare. Dacă sunteți alergător la distanță, probabil că ați pierderea în greutate wmuz un tip de antrenament sprint ușor diferit în zilele de viteză, când vă împingeți să rulați repetiții rapide de, sau chiar 1.

Și, așa cum explică Harvard Health Publishing, amestecarea intervalelor de intensitate ridicată în antrenamentele dvs. De asemenea, fac observația importantă că intensitatea este întotdeauna relativă la exercițiu. Ceea ce este ușor pentru dvs.

sprint arde grăsime mana nak beli ecoslim

Așadar, nu vă faceți griji prea mult dacă vă comparați timpul de sprint cu al altcuiva. Orice lucru care te scoate din respirație până la punctul în care nu poți vorbi în propoziții complete va fi considerat un efort de intensitate ridicată sau viguros - și atunci când vine vorba de a califica ceva ca efort maxim, corpul tău îți va spune.

Care sunt beneficiile Sprintingului?

Pentru a încorpora antrenamentele intervale în antrenamentele dvs. Harvard Health Publishing recomandă să începeți cu intervale de intensitate ridicată de până la 30 de secunde - deși puteți face intervale chiar mai scurte, dacă aveți nevoie - și să măriți treptat aceste intervale de sprint în timp la două minute sau mai mult.

Și, după cum observă Departamentul de Sănătate sprint arde grăsime Servicii Umane, eforturile de intensitate mai mare vă ajută să obțineți beneficii similare pentru sănătate cu un antrenament de intensitate moderată - dar pierde grăsime să facă mai puțin timp.

Mai puțin timp, mai multe calorii: sprint pentru arderea grăsimilor! Accelerați ritmul și cu acesta procesul de rotire! Întrebare: Sprintul este mai fibros decât cardio-ul neted?

De exemplu, recomandările lor minime pentru a vă menține sănătoși sunt să efectuați cel puțin de minute de cardio de intensitate moderată pe săptămână sau să obțineți aceleași beneficii făcând 75 de minute de exerciții cu intensitate puternică.

Unele pericole ale sprintului Deși pot sprint arde grăsime avantaje reale antrenamentelor de sprint, acest exercițiu de intensitate ridicată nu este pentru toată lumea.

sprint arde grăsime pierdere în greutate metabolică bluffton sc

Dacă sunteți nou în ceea ce privește exercițiile fizice, săriți direct în acest tip de efort complet este o modalitate bună de a vă răni și de a vă retrage în loc să vă apropiați de obiectivele dvs. Concentrați-vă pe a începe cu orice nivel de exercițiu sunteți capabil și apoi creșteți treptat durata și intensitatea antrenamentelor pentru a construi o bază solidă de fitness cardiovascular. Odată ce ați realizat acest lucru, vă puteți gândi să lucrați până la sprinturi.

sprint arde grăsime pierdere în greutate pentru tati

Amintiți-vă sfaturile standard pentru a consulta un medic înainte de a începe și un nou program de exerciții. Un profesionist din domeniul sănătății vă poate ajuta să determinați când este adecvat să faceți eforturi maxime, cum ar fi sprintul.

sprint arde grăsime plan de nutritie pentru slabit

Iată un alt pericol de reținut: Deși sprint arde grăsime program de exerciții fizice vine cu un anumit risc de rănire, eforturile totale, cum ar fi sprintul, pot crește riscul pur și simplu sprint arde grăsime că pun mai mult stres pe fiecare parte a corpului. Nu este întotdeauna un lucru rău - acest nivel de intensitate este ceea ce face ca sprintul să fie un antrenament atât de eficient și benefic. Dar dacă aveți deja un risc crescut de rănire din cauza altor probleme - indiferent dacă acestea sunt afecțiuni medicale, leziuni sau pur și simplu nu sunteți familiarizați cu modalitatea de exerciții pe care o utilizați - acordați timp pentru a evalua dacă sprinturile sunt potrivite pentru dvs.

Chiar dacă nu sunt ceva ce ar trebui să faceți chiar acum, puteți alege să lucrați la sprinturi ca obiectiv de fitness sau sănătate pentru a lucra.