Pierderea în greutate sfaturi pentru adolescenți, SFATURI PENTRU PIERDEREA GREUTĂȚII CĂTRE ADULȚII CARE OBȚINE REZULTATE REALE


CUM SĂ SLĂBEȘTI 15 KILOGRAME PENTRU ADOLESCENȚI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Copilul tau trebuie sa slabeasca? Sfaturi pentru scăderea în greutate Alimente de mâncat și de evitat pentru scăderea în greutate Planuri de slăbire și diete pentru adolescenți Obezitatea nu este doar o problemă de aspect.

Excesul de greutate corporală are consecințe asupra sănătății și poate face viața mai puțin confortabilă pentru o persoană 1.

calea științifică de a arde grăsimea burtă pierderea de grăsimi în 6 luni

De aceea, este important ca adolescenții să urmeze un stil de viață activ pentru a menține o greutate sănătoasă. Aici, MomJunction vă aduce o listă de sfaturi și opțiuni de pierderea în greutate sfaturi pentru adolescenți pentru a ajuta la pierderea în greutate a adolescenților. Ideea nu este doar să slăbești, ci și să duci un stil de viață sănătos. Dar înainte de aceasta iată o întrebare pe care trebuie să o puneți.

Ar trebui ca adolescentul tău să slăbească? Este adolescentul tău obez sau doar puțin supraponderal? Și, de unde știi dacă copilul tău trebuie să slăbească? Vă vom spune. Corpul nostru are nevoie de o cantitate specifică de calorii în fiecare zi. Dar când mâncăm mai mult decât poate digera corpul nostru, caloriile ajung să fie stocate ca grăsimi în corp. Atunci când aceste grăsimi sunt în cantități mici, nu există niciun risc. Numai atunci când rezervele de grăsime cresc din cauza consumului excesiv, rezultă o greutate corporală în exces.

Indicele de masă corporală sau IMC este indicele standard utilizat pentru a verifica dacă o persoană este supraponderală, obeză sau are o greutate corporală sănătoasă 2.

  1. 13 moduri în care adolescenții pot pierde în greutate sănătos - Ingrijirea Pielii -
  2. Pierderea în greutate la adolescenți: sfaturi simple și planuri de realizare - Healths -
  3. Dr oz pierde greutatea
  4. Avertizare Pierderea în greutate este un proces provocator pentru persoanele de toate vârstele - inclusiv adolescenții.
  5. CUM SĂ SLĂBEȘTI 15 KILOGRAME PENTRU ADOLESCENȚI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -
  6. 3 săptămâni pentru pierderea în greutate
  7. Pierderea în greutate poate beneficia oameni de toate vârstele - chiar și adolescenți.

Dacă IMC-ul unui adolescent depășește a cincea percentilă, acesta este considerat supraponderal. Rețineți că cifrele exacte ale înălțimii și pierderea în greutate sfaturi pentru adolescenți adolescentului sunt esențiale pentru a obține percentilele IMC corecte.

De asemenea, trebuie să discutați cu medicul și nutriționistul copilului pentru a stabili dacă adolescentul dvs. Un plan este esențial pentru a-ți ajuta adolescentul să renunțe la kilogramele în plus. Ai un plan? Dacă nu, avem câteva indicații menționate mai jos, pentru a vă ajuta cu asta. Inapoi sus [ Citit: Sfaturi de fitness pierderea în greutate sfaturi pentru adolescenți adolescenți ] Sfaturi pentru pierderea în greutate la adolescenți A câștiga în greutate este mai ușor decât a-l pierde.

Dar poți pierde în greutate cu puțină disciplină și respectarea unui stil de viață sănătos. Urmarea unui regim asigură că pierderea în greutate a adolescenților devine mai ușoară și mai puțin stresantă. Urmați lista de mai jos pentru câteva sfaturi. Să ai un scop Primul pas pentru a pierde în greutate este să-ți dai seama câte kilograme are nevoie adolescentul tău pentru a atinge greutatea corporală adecvată într-un interval de timp.

O modalitate de a-ți face tangibile obiectivele este să le notezi. Pierderea în greutate prea mică poate să nu facă diferența. Și pierderea în greutate prea mare poate fi un pericol pentru sănătate. Pentru a ști câte kilograme sau kilograme are de slăbit adolescentul tău, află greutatea corporală ideală pe baza IMC.

Folosiți un ghid alimentar Nu doar ceea ce mănânci, ci și ceea ce nu mănânci îți va afecta și metabolismul. Acest lucru va determina cât de repede sau mai lent arde grăsimea în organism.

SFATURI PENTRU PIERDEREA GREUTĂȚII CĂTRE ADULȚII CARE OBȚINE REZULTATE REALE

Deci, dacă adolescentul tău mănâncă alimente greșite, este posibil ca el sau ea să se îngrășeze mai mult. Pentru a evita acest lucru, cel mai bine este să urmați un ghid alimentar de încredere oferit de un nutriționist. Între timp, puteți consulta și tabelul nostru despre ce alimente să mâncați și ce să evitați să slăbiți. Schimbați obiceiurile alimentare Adolescentul tău ia micul dejun și ia gustări la momentul potrivit?

Sare peste prânz sau cină? Urmăriți caloriile - dar nu doar mâncați prea multe! Corpul tău are nevoie doar de o anumită cantitate de calorii în fiecare zi. Când schimbați numărul din cauza excesului de alimentație sau dietă, rata metabolismului se schimbă și acest lucru poate duce la creșterea în greutate.

Cel mai bun mod de a vă menține greutatea sub control este să consumați cantitatea potrivită de calorii în funcție de vârstă, greutate și înălțime.

Fetele adolescente necesită în medie 1. Când organismul nu primește zilnic caloriile necesare, individul nu primește nutriția necesară. De asemenea, lipsa unui număr suficient de calorii scade producția de leptină, un hormon care îți controlează pofta de mâncare.

tops brățară de pierdere în greutate farmec de ce pierd greutatea atât de repede

Nivelurile scăzute ale acestui hormon pot duce pierde sănătatea femeilor pentru femei mai multă foame și mâncare excesivă.

Dietele cu conținut scăzut de calorii sunt ineficiente pentru a asigura pierderea în greutate pe termen lung sau consecventă. Consumul de mai puține alimente poate crește stresul psihologic și elibera hormonul stresului numit cortizol, care este legat de creșterea în greutate 5.

Deci, dacă doriți ca adolescentul dvs. Calitatea contează și ea În timp ce cantitatea de calorii pe care o consumați este un factor determinant important, este importantă și calitatea alimentelor pe care le consumați.

De fapt, o mulțime de alimente pe care adolescenții ajung să le mănânce le oferă prea multe calorii goale, ceea ce înseamnă nutriție zero. Iată câteva lucruri pe care trebuie să le ai în vedere pentru a ajuta adolescentul să piardă în greutate într-un mod sănătos.

Includeți o mulțime de legume, linte, fructe și alte nuci în masa copilului. De pierderea în greutate sfaturi pentru adolescenți, asigurați-vă că cea mai mare parte a mesei adolescentului dvs. Puteți include și produse lactate, cum ar fi iaurtul, în masa adolescentului. Alegeți alimente care să ofere adolescentului nutrienții necesari. Linia de jos este: Lasă-ți adolescentul să mănânce alimente de calitate, dar cu măsură.

Exercițiu Toate mâncărurile și fără exerciții fizice fac din Jane o fată obeză. Studiile arată că există o legătură directă între stilul de viață sedentar și obezitate. Așa cum corpul are nevoie de calorii pentru hrană, trebuie să arde și excesul de grăsime și să elibereze toxine pierderea în greutate sfaturi pentru adolescenți pierderea în greutate sfaturi pentru adolescenți prin exerciții.

Așadar, asigurați-vă că copilul dumneavoastră face multă mișcare dacă dorește să slăbească ușor. Iată câteva sfaturi care vă pot ajuta adolescentul să piardă în greutate: Mergeți cât mai mult posibil. Și, nu stați într-o poziție sedentară mai mult de o oră, decât dacă dormiți.

5 Sfaturi pentru Incepatori!

Răsfățați-vă cu sporturi în aer liber, cum ar fi baschet, fotbal, volei, badminton, tenis, înot sau atletism. Găsiți o modalitate de a vă menține activ pe care o iubește adolescentul și încurajați-o. Dezvoltă un hobby în produse de slabit naturale liber, cum ar fi ciclismul, drumețiile, drumețiile, patinajul etc.

Un stil de viață activ ajută la pierderea excesului de greutate mai repede decât un stil de viață sedentar.

modalități de a ajuta la arderea grăsimilor cupping pentru reexamini de pierdere în greutate

Dormi suficient De obicei, somnul nu se află în fruntea listei de lucruri de făcut pentru slăbit. Dar corpurile noastre au nevoie de el pentru a menține o greutate sănătoasă. Lipsa somnului vă poate lăsa obosit și letargic, ceea ce înseamnă că este mai puțin probabil să faceți mișcare. Lipsa somnului modifică, de asemenea, nivelul anumitor substanțe chimice din corp care vă controlează apetitul 6.

16 Sfaturi sănătoase pentru pierderea în greutate pentru adolescenți

Adolescenții care nu au dormit suficient au tendința de a gusta gustăriile, chipsurile și alte alimente nedorite. Pentru a pierde în greutate, asigurați-vă că adolescentul dvs.

Păstrați porțiunile sub control Este o bună practică pentru a încuraja copiii să nu risipească mâncarea. Dar a-i încuraja să-și curețe farfuria în fiecare zi, chiar și atunci când sunt plini, este o idee proastă.

pierde în greutate după tuburi legate gcn arde rapid grăsime

Învățați-i copiii să ia porții mici de mâncare pe farfurie. Pot oricând să meargă pentru a doua porție dacă le este încă foame. Când porțiile sunt mici, adolescentul tău nu va fi forțat să mănânce mai mult decât vrea el și va evita risipa de mâncare.

Alegeți gustările cu înțelepciune O gustare sau două între mesele principale nu este o idee rea. Dar gustarea la orice poate fi rău pentru sănătatea ta. Adolescenții pot mânca un pachet de chipsuri, cartofi prăjiți sau dulciuri înainte de masă. Gustările umple corpul cu calorii goale și lasă puțin spațiu pentru orice mâncare hrănitoare în timpul mesei. Acest lucru duce la creșterea în greutate. Înlocuiți gustările nesănătoase cu cele sănătoase, cum ar fi fructele și nucile, pentru a menține greutatea sub control.

Opriți guma de mestecat Mulți adolescenți mestecă gumă în mod constant.

sfaturi ușoare de scădere în greutate pentru începători pierde greutatea pe ambien

În timp ce activitatea poate ajuta la arderea mai multor calorii, aceasta duce la înghițirea multor aer, ceea ce poate lăsa sentimentul individual umflat.

Ar putea ajunge să se adauge la grăsimea burtică a adolescentului.

16 SFATURI SĂNĂTOASE PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE PENTRU ADOLESCENȚI - FITNESS -

Acum, să trecem la alimentele pe care adolescentul tău ar trebui și nu ar trebui să le mănânce pentru a slăbi. Inapoi sus Alimente de mâncat și de evitat pentru slăbit Unele persoane pierderea în greutate sfaturi pentru adolescenți să se îngrașe chiar dacă nu mănâncă mult, în timp ce altele nu se îngrașă indiferent de cantitatea de gunoi pe care o mănâncă. Dă vina pe metabolismul corpului pentru asta 7. Dar alimentele pe care le consumi îți afectează și metabolismul? Alegerea a ceea ce mâncați este importantă pentru a menține o greutate corporală sănătoasă, iar lista de mai jos vă va ajuta.

Alimente de mâncat Ouă întregi, lactate, carne slabă, semințe și nuci bogate în proteine Ardei iuti Ceaiul verde și ceaiul oolong pot crește metabolismul Leguminoase, leguminoase, fasole Condimente precum ghimbirul, piperul de cayenne care stimulează metabolismul Ciocolată neagră sau cacao.