Pierde greutatea cu mingea de stabilitate. Exerciții pentru a pierde burta greutate pe minge. Cum de a alege un fitball?


Cum sa faci un modul pentru origami Exerciții pentru a pierde burta greutate pe minge.

O explicăm mai jos. Mulți oameni asociază bilele de stabilitate cu întinderea, ședințele plictisitoare și salturile prostești, dar acest exercițiu versatil este unul dintre cele pierde greutatea cu mingea de stabilitate bune pentru verificarea echilibrului și întărirea coloanei vertebrale.

Pierde greutate minge

Efectuarea unora dintre aceste exerciții pe o suprafață liberă întărește grupurile musculare mai mari și le activează pe cele mai mici, care joacă un rol cheie în echilibrarea corpului. Sigur, unele par ușoare, dar nu vă lăsați păcăliți: vă veți exercita tot corpul.

Și pierde greutatea cu mingea de stabilitate uitați să ne spuneți mișcările dvs. Vrei să nu ți se întâmple nimic? Cum să o convingă să piardă în greutate în fiecare zi cel mai important din ziua de azi.

arzător de grăsimi topice

Și sâmbăta, cele mai bune articole virale și culturale. Buletinele informative pot conține conținut personalizat sau publicitate.

Tipuri de mingi de joc

Vreau sa stiu mai mult Pasul 1: Găsiți un spațiu gol de perete și așezați bila de stabilitate între perete și centrul spatelui chiar sub omoplați și deasupra șoldurilor. Stai pe pământ, cu picioarele la înălțimea umerilor și așezat la câțiva centimetri în fața trunchiului, pe care îl vei susține pe minge.

pierderea în greutate în îmbătrânire

Pasul 2: Cu spatele întins și mâinile încrucișate în față, coborâți-vă încet într-o ghemuit cu coapsele paralele cu solul.

Asigurați-vă că genunchii nu trec peste degetele de la picioare și mențineți poziția sus, exercitând mușchii coloanei vertebrale, în timp ce vă susțineți greutatea pe minge.

greutate dicționar de pierdere

Pasul 3: Reveniți încet la poziția inițială pentru a finaliza exercițiul. Repetați de 15 ori. Pasul 1: Stând în poziția inițială, ridicați piciorul drept și întindeți-l înainte, cu genunchiul întins și piciorul flectat.

Veți observa presiune în coapse. Pasul 2: Menținându-vă echilibrul, coborâți-vă încet într-o ghemuit. Asigurați-vă că șoldurile sunt aliniate și că cea mai mare parte a greutății se află pe piciorul stâng. Pasul 3: Reveniți la poziția de plecare, dar țineți piciorul drept. Repetați de 15 ori înainte de a schimba picioarele. Păstrați-vă nucleul puternic și mâinile pe șolduri pentru a vă echilibra.

subțire în 7 săptămâni

Pasul 2: Echilibru pe piciorul stâng. În același timp, întindeți-vă dreapta înapoi, lăsând mingea să se rostogolească într-o poziție de lovitură.

Simțiți că șoldul drept vă trage, deoarece piciorul este întins cât mai mult posibil. Pasul 3: Cu forța coapsei și pierde greutatea cu mingea de stabilitate trunchiului stâng, reveniți la poziția inițială pentru a finaliza un ciclu. Lăsați piciorul drept pe minge și repetați de 15 ori înainte de a schimba picioarele.

Într-o poziție care vă este confortabilă în picioare, îngenuncheat etc. Pasul 2: Ajutați-vă până la portbagaj pentru a evita rularea.

Un mic sfat: dacă aveți probleme cu menținerea echilibrului, întindeți picioarele pentru a profita de o suprafață mai mare. Pasul 3: Cu o postură corectă în minte, coborâți încet pieptul spre podea.

Account Options

Ar trebui să mențineți poziția scândurii în timp ce susțineți greutatea pe mâini și pe umeri. Cu trunchiul nu flectat, reveniți în poziția scândurii. Repetați de ori. Brațele și picioarele servesc doar ca suport. Pasul 1: Reveniți la poziția inițială pentru a vă echilibra și întoarceți ușor mingea până când tibiile sunt sprijinite mai mult decât picioarele sau gleznele.

cum de a pierde în greutate de la sânii repede

Vă puteți deschide mai mult picioarele pentru a vă crește stabilitatea. Pasul 2: Folosește-ți abdomenul pentru a-ți apăsa buricul și pentru a ridica șoldurile controlând!

Cu brațele și picioarele drepte. Când ridicați șoldurile cât puteți, coborâți-vă încet înapoi în poziția inițială.

Exerciții pentru a pierde burta greutate pe minge. Cum de a alege un fitball?

Notă: Dacă acest exercițiu pare prea riscant, încercați versiunea modificată trăgând genunchii spre piept. Prinde mingea cu mâinile. Pasul 2: Întărindu-vă abdomenele, separați-vă mâinile și picioarele la câțiva centimetri de sol.

În același timp, treceți mingea de la mâini la picioare ridicate deasupra trunchiului. Pasul 3: Coborâți mâinile și picioarele până când sunt la aproximativ 2 centimetri de saltea.

Aduceți brațele și picioarele înapoi în același timp pentru a vă readuce mingea în mâini. Recuperează poziția inițială, fără a vă pune mâinile și picioarele pe covor. Repetați de ori înainte de a coborî complet picioarele și brațele. Asigurați-vă că picioarele sunt bine sprijinite pe saltea - cu cât lăsați mai mult spațiu, cu atât veți fi mai sigur.

În orice caz, acest exercițiu servește la activarea mușchilor minori ai corpului responsabili de îmbunătățirea echilibrului. Pasul 2: Cu coloana vertebrală dreaptă, așezați-vă mâinile în spatele capului cu coatele în linie cu urechile.

Ce este un fitball?

Îndoiți ușor trunchiul îndreptat spre șoldul drept. Partea inferioară a corpului rămâne imobilă. Reveniți încet la poziția inițială. Repetați de 15 ori și comutați laturile.

Contra Suprafață lipicioasă Mingile de exerciții sunt excelente pentru a te potrivi chiar acasă.

Pasul 1: Așezați-vă pe spate pe covor cu mingea de stabilitate sub viței. Așezați brațele pe părțile laterale ale corpului pe covor. Din nou, vă puteți întinde picioarele pe minge pentru a crește echilibrul.

Top 10 bile de exerciții pentru a verifica acum

Pasul 2: Încordându-vă nucleul și fesierele, ridicați șoldurile în poziție de pod. Pasul 3: Menținerea înălțimii podului, îndoiți genunchii și mișcați picioarele spre fese, activându-vă hamstrings. Pasul 4: Extindeți cu grijă picioarele în poziția standard a podului și coborâți șoldurile pe saltea.

  • Pierdere în greutate southampton
  • Sunt prăjituri jaffa bune pentru pierderea în greutate
  • Top 10 mingi de exerciții din - Recenzii și ghid de cumpărare - Ingrijirea Pielii -
  • Puteți pierde în greutate cu o minge de stabilitate |
  • Dragostea de sine și pierderea în greutate

Pasul 1: Îngenunchind în spatele mingii de stabilitate, rulați până când abdomenul se sprijină direct pe minge. Poziționați mingea astfel încât să fie sub cutia toracică și deasupra bazinului. Întinde-ți picioarele și flexează-ți picioarele astfel încât vârfurile să fie punctul principal de tensiune cu salteaua. Pasul 2: Puneți brațele în poziție T fără a ridica din umeri și folosiți mușchii coloanei vertebrale pentru a le ridica încet.

cea mai bună băutură de cafea pentru pierderea în greutate

Pe măsură ce vă contractați partea inferioară a spatelui, lăsați-vă brațele să meargă ușor înapoi, strângând mușchii din jurul omoplaților.