Lucruri de făcut pentru a pierde în greutate


Pagina principala 5 lucruri de făcut în seara asta pentru a slăbi mâine Vechiul zical de slăbit pe care nu ar trebui să-l mănânci după ora Se spală pe dinți imediat după gustare. Acest lucru vă poate semnala că ați terminat de mâncat atât din punct de vedere psihologic, cât și de a face totul puțin mai apetisant.

Dar spălatul dinților imediat după ce ați mâncat nu este singurul ritual înainte de culcare care poate ajuta la minimizarea distrugerii dietei pe timp de noapte. Iată alte cinci sarcini care pot face ca timpul de culcare să fie dublu, ca timp de pierdere în greutate: 1.

Alege gustarea potrivită de seară. Este OK să mănânci! Dar trebuie să gustați lucrurile potrivite: gustările din noaptea târzie au un rap rău, deoarece sunt, de obicei, indulgențe nesănătoase, ușor de luat, care sunt bogate în calorii și sărace în nutriție.

lucruri de făcut pentru a pierde în greutate

Iar alimentele grase vă pot încurca somnul în timp ce digeră. Și atât proteinele, cât și carbohidrații complecși vă vor ajuta să rămâneți plini și sătuiți toată noaptea. Dacă participați la programul Nutrisystem și știți că aveți tendința de a vă flămânzi noaptea, salvați una din gustările dvs.

  1. Obișnuința se produce încetul cu încetul Știți cum să vă creșteți motivația de a slăbi poate fi cheia pentru a începe să slăbești și pentru a obține condiția fizică dorită.
  2. MOTIVAȚIA DE A PIERDE îN GREUTATE: 11 SFATURI ESENȚIALE - ŞTIINŢĂ
  3. 26 de lucruri înainte de culcare pentru a slăbi - Pierdere În Greutate
  4. 5 lucruri de făcut în fiecare zi pentru a pierde în greutate Slăbire sănătoasă

Sunt făcute cu un echilibru adecvat de nutrienți. Nu strică și faptul că au gust bun! Sau încercați un măr cu brânză cu conținut scăzut de grăsimi sau cereale integrale cu lapte cu conținut scăzut de grăsimi. Doar nu vă mâncați gustarea în fața unui ecran: o analiză din a studiilor anterioare a constatat că oamenii care mănâncă în fața televizorului, în timp ce se joacă jocuri sau citesc, consumă mai multe calorii în timp ce stau acolo, mai ales mai târziu în timpul zilei.

Cum să învingi Midnight Munchies 2.

9 lucruri de făcut pentru a pierde în greutate înainte de hols - Revista femeii

Faceți-vă o băutură caldă pentru a arde acele calorii. Există de multe ori când apa potabilă poate fi utilă pentru scăderea în greutate, dar întinderea galonilor în spate înainte de culcare ar putea durea efectiv: consumul de multă apă înainte de culcare poate provoca urinări nocturne care pot întrerupe somnul. Și să dormiți bine este, după cum vom vedea, cel mai important lucru pe care îl puteți face pentru pierderea în greutate pe timp de noapte.

Dar s-ar putea să confundați în continuare foamea de sete și s-ar putea să vă placă doar ceva de băut seara. Oferiți băuturii puteri de creștere a greutății și aveți ceva care vă va ajuta să dormiți: folosiți o pungă de ceai de mușețel și o pungă de ceai verde decofeinizat pentru a crea un ceai mixt. De ce acest mix? Mușețelul este folosit în mod tradițional ca ajutor pentru somn, deși studiile clinice cu privire la efectele sale sunt puține - lucruri de făcut pentru a pierde în greutate studiu sugerează că apigenina flavonoidă poate fi la lucru prin atașarea la receptorii benzodiazepinici din creier, care pot avea un efect hipnotic.

1. Asigurați-vă că beți multă apă

Lăsând cofeina din ceaiul verde înseamnă că nu veți fi supraestimulat, iar ceaiul verde în sine poate ajuta la scăderea în greutate: într-un studiu, cei care au băut două căni din el în fiecare zi timp de 90 de zile au pierdut 2,6 kilograme mai mult decât cei care au nu a băut ceaiul.

Cum să pierdeți greutatea în 1 lună căldura poate ajuta la evitarea foametei: într-un studiu din din Penn State, cei care consumau lichide fierbinți cu o oră înainte de masă au consumat cu de calorii mai puține când s-au așezat să mănânce.

Pregătește-te pentru succesul pierderii în greutate mâine. Faceți viitoarea versiune a dvs. Dacă sunteți pe Nutrisystem, alegeți ce mese și gustări doriți să mâncați mâine și puneți-le deoparte. Fierbeți lucruri de făcut pentru a pierde în greutate grămadă de ouă pe care le puteți avea la îndemână atunci când lovesc munchies la mijlocul mesei.

Înțelegeți cât de important este somnul pentru pierderea în greutate.

Tăiați o grămadă întreagă de fructe și legume și apoi împărțiți-le în pungi sau recipiente separate, astfel încât să aveți la dispoziție opțiuni sănătoase SmartCarb și legume toată ziua. Puteți chiar să vă pregătiți o grămadă de salate de borcan mason deci ești acoperit la prânz câteva zile în această săptămână.

lucruri de făcut pentru a pierde în greutate

Dacă nu sunteți pe Nutrisystem, împachetați un prânz sănătos și plin de mâncare, astfel încât să nu fiți grăbiți și să nu vă împachetați dimineața. Tăiați legume și fructe pentru gustări sănătoase în timpul pauzei de după-amiază și pentru când ajungeți acasă de la serviciu. Și dacă urmează să luați masa de prânz cu colegii sau pentru o întâlnire, accesați online și uitați-vă la meniu acum: puteți porni peste el și fiți pregătiți să comandați o masă care să vă satisfacă foamea și planul.

Și urmăriți ceea lucruri de făcut pentru a pierde în greutate ați făcut astăzi înregistrându-vă mâncarea, apa, greutatea și activitatea în trackerul nostru online gratuit, NuMi- doar să noteze ceea ce au mâncat - a ajutat participanții la un studiu din să piardă de două ori mai mult în greutate decât cei care nu țineau nicio evidență a consumului lor.

5 lucruri de făcut pentru a pierde în greutate│ Blogul Leaf Nutrisystem

Apoi, faceți și câteva planificări care nu au legătură cu alimentația: obțineți lista de mâine cu cele mai importante lucruri pe care trebuie să le scrieți. În acest fel, când te culci, nu te vei întinde toată noaptea sperând să-ți amintești ce trebuie să faci dimineața - te poți odihni ușor știind că este deja pe lista ta.

Cum să faci un obicei bun 4.

Mănâncă brânză de vaci. Shutterstock Evitarea completă a alimentelor înainte de culcare poate fi de fapt rău pentru obiectivele de slăbire. În primul rând, a merge la culcare cu o burtă zgomotos face ca adormirea să fie dificilă. În al doilea rând, persoanele care se trezesc senzație de foame sunt mult mai susceptibile de a porni la un mic dejun mare.

Fă din camera ta un loc de somn. A dormi bine și odihnitor este cel mai important lucru pe care îl poți face în dormitor pentru eforturile tale de slăbire. Pierderea a doar 30 de minute de somn în fiecare săptămână poate duce la creșterea în greutate și poate avea efecte semnificative asupra rezistenței la insulină, crescând riscul de diabet de tip 2.

Primul pas: face camera ta întunecată. Foarte întuneric.

lucruri de făcut pentru a pierde în greutate

Cercetările arată că expunerea chiar și la lumina slabă în timpul nopții vă poate încurca ceasul intern, aruncându-vă programul de alimentație și potențial ducând la creșterea în greutate.

Și nu folosiți telefonul. În afară de faptul că este o lumină slabă care poate avea aceste efecte, radiația de pe telefonul dvs. Și un studiu din a constatat că persoanele care folosesc telefonul după ora Cum să te potrivești în ziua ta 5. Meditează înainte de culcare. În loc să derulați prin Facebook pentru a vă relaxa, încercați o meditație mindfulness pentru a vă ajuta să dormiți.

Studiile au constatat că astfel de meditații au redus timpul total de treaz și au crescut timpul total de somn pentru pacienții cu insomnie. Pentru a face o simplă meditație mindfulness înainte de culcare, încercați acest lucru: stați pe marginea patului cu ochii închiși și cu spatele drept.

  • Cel mai bun mod de a face orice este să începeți puțin și să faceți modificări în fiecare zi.
  • Revista Femeii Vrei să slăbești înainte de hols?
  • Am pierdut mult în greutate, dar nu m-a făcut mai fericit - Viaţă -
  • Viaţă Am pierdut mult în greutate, dar nu m-a făcut mai fericit Exită multă preiune din partea ocietății pentru a privi într-un anumit fel.

Respirați în și în mod natural prin nas și încercați să vă concentrați exclusiv pe senzațiile fizice ale respirației: cât de mult crește și cade pieptul? Alte părți ale corpului se mișcă? Gândiți-vă cum se simte aerul când intră și iese din nări. Pe măsură ce îți intră alte gânduri în minte, observă-ți distragerea atenției, recunoaște-o și revino la gândirea la respirația ta.

Dacă acest lucru nu funcționează, încercați să vă numărați respirațiile. Încercați să faceți o astfel de meditație timp de cinci minute pentru a începe.