Diete cu fructe și legume


Dacă vrei să scazi în greutate în mod eficient şi sănătos, poţi încerca diete cu fructe și legume ţii acest regim timp de o săptămână.

In primul rand, o dieta cu fructe si legume trebuie tinuta pe o perioada scurta, pentru ca organismul este privat de alti nutrienti importanti pentru functionarea lui. Totusi, dietele cu fructe si legume sunt recomandate atat celor care vor sa slabeasca, cat si celor care tin la sanatatea lor. Daca nu vreti sa tineti o dieta cu fructe si legume clasica, puteti ca doua zile pe saptamana miercurea si vinerea de exemplu sa mancati doar fructe si legume. Citeste si: Aceasta tanara a slabit aproape 70 de kilograme doar prin dieta si sport!

Rezultatele obţinute ar putea fi uimitoare, mai ales dacă îţi schimbi stilul de viaţă şi alimentaţia ulterior. Tot ce trebuie să faci este să nu te abaţi de la acest meniu sau să-l variezi, în funcţie de preferinţe, cu alimente asemănătoare celor sugerate.

pierderea în greutate sfaturi în funcție de islam

Meniul complet timp de 7 zile pentru dietă cu fructe şi legume Ziua 1: Mănâncă doar fructe, în orice cantitate. Poţi să alegi orice fel de fruct, pe care să-l mănânci la orice ora, însă nu ai voie să faci suc de fructe. În această zi trebuie să bei minimum 10 pahare cu apă, notează avantaje.

cat slabesti cu dieta disociata pe zile

Citeşte şi: Slăbesc şi detoxifiază. Nu adaugi însă ulei sau smântână.

arzător de grăsime un jein

Poţi pune sare, piper, zeamă de lămâie şi condimente oregano, cimbru, busuioc etc. Cantitatea de legume este nelimitată, însă este indicat că mesele să fie dese.

Diete cu fructe si legume. Un meniu pentru 7 zile

Ziua 3: Fructele se combină cu legumele. E un fel de ziua 1 plus ziua 2.

pierde greutatea după hgh

Poţi încerca salate de legume şi fructe, frigărui de legume la grătar. Nu uită însă de apă şi cele minimum 10 pahare.

Uimitoare dietă a indienilor: Slăbești 8 kilograme în 7 zile și elimini toxinele

Ziua 4: Deja acum ai un meniu de respectat: banane între 4 şi 103 pahare de lapte degresat şi un bol de supă de legume. Ziua 5: Meniul zilei arată aşa: un pahar cu lapte bătut, un bol cu orez şi oricâte fructe şi legume vrei.

Populara dietă cu fructe este riscantă

Ziua 6 : Meniul zilei arată aşa: un bol cu orez cu legume, o salată, un bol cu supă de legume, un pahar cu lapte bătut şi câte un fruct atunci când îţi e foame. Ziua 7: Seamănă cu ziua 6, în plus faţă de fructe poţi să adaugi şi alte legume. În această zi trebuie să bei minimum 10 pahare cu apă Ziua 2: Mănâncă doar legume, pe care le poţi pregăti cum îţi place ţie, fierte, crude sau la grătar.