Cum să pierdeți în greutate la 250 de lire sterline


Avertizări Despre autor X este un "wiki"; asta înseamnă că multe dintre articolele noastre sunt rezultatul colaborării mai multor autori. Pentru a crea acest articol, 21 de persoane, unele anonime, au lucrat pentru a-l edita și îmbunătăți în timp. Acest articol a fost vizualizat de 87 de ori În acest articol: Stabilirea unui obiectiv Schimbarea dietei Exerciții fizice pentru a pierde în greutate Referințe referitoare la articole Puteți pierde 5 kilograme într-o lună prin reducerea caloriilor zilnice și creșterea activității fizice.

Pentru a face acest lucru, urmăriți să pierdeți aproximativ 1,5 kilograme pe săptămână timp de 4 săptămâni. Înainte de a începe dieta, consultați-vă medicul și asigurați-vă că sunteți suficient de sănătos pentru a pierde în greutate și că aveți nevoie de ea.

Pași Partea 1 din 3: Stabiliți un obiectiv În primul rând, trebuie să înțelegeți cum funcționează pierderea în greutate. Pentru a slăbi, trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi în fiecare zi.

cum să pierdeți în greutate la 250 de lire sterline

Vă puteți atinge obiectivul scăzând caloriile din dieta dvs. O jumătate de kilogram conține aproximativ 3. Obțineți o imagine realistă a caloriilor pe care le consumați în fiecare zi.

Pentru a afla de fapt câte calorii trebuie tăiate din dieta ta, poți calcula câte consumi în prezent. S-ar putea să credeți că mâncați de calorii atunci când este pe zi.

Riscurile de a pierde greutatea prea repede

Dacă vrei să slăbești rapid, trebuie să știi câte calorii trebuie să elimini din dieta ta. Puteți calcula aportul zilnic de calorii mâncând așa cum faceți în mod normal, dar notând tot ceea ce mâncați. Va trebui să specificați exact cât costă mâncați de exemplu: o jumătate de cană de arahide sărate, 2 litri de lapte integral etc.

În acest moment, puteți utiliza un tabel de calorii pentru a calcula câte mâncați. Utilizați WebMD pentru a calcula indicele de masă grasă.

În timp ce multe site-uri web de fitness oferă posibilitatea de a calcula pierderea în greutate în funcție de obiective, abonându-se la newsletter-ul lor, acest site vă oferă, de asemenea, sfaturi excelente despre ce trebuie să faceți în funcție de greutatea, înălțimea și dimensiunea taliei.

Introduceți măsurile necesare și obiectivele de pierdere în greutate în calculator. Acest grafic vă va spune câte calorii ar trebui să luați pentru a vă atinge obiectivele într-un mod sănătos. Nu mâncați niciodată mai puțin de de calorii pe zi. În funcție de înălțimea și greutatea dvs. Nu treceți niciodată peste micul dejun.

Câte calorii mâncați Ardeți să pierdeți 5, 10, 20, 50 de kilograme Fitness Pierdere în greutate

Această masă, în special, este cea care vă stimulează metabolismul. Evitarea micului dejun îi spune organismului să păstreze caloriile pe tot parcursul zilei, mai degrabă decât să le ardă. Adaptați programul de slăbire la situația dvs.

cum să pierdeți în greutate la 250 de lire sterline

Fiecare persoană este diferită, deci este de la sine înțeles că același plan de dietă nu funcționează pentru toată lumea. În special, este important să stabiliți greutatea inițială și aportul zilnic de calorii pentru a stabili o dietă care funcționează și este sănătoasă.

De exemplu: Dacă sunteți supraponderal și consumați peste 3. Pe de altă parte, dacă mâncați în jur de 2.

CÂT DUREAZĂ SĂ SLĂBEȘTI 10 - 15 KILOGRAME? - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -

În acest din urmă caz, urmărește să îți reduci aportul zilnic la aproximativ 1. Apoi, puteți arde restul de calorii prin exerciții. Păstrați un jurnal al meselor. De când ați început noua dietă, puteți ține un jurnal în care puteți nota tot ceea ce mâncați în fiecare zi. Enumerați fiecare mușcătură care vă trece prin gură; nu uitați să numărați acea batonă de ciocolată sau o mână de alune.

CÂT DE REPEDE POȚI SLĂBI 20 DE KILOGRAME? - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Dacă nu vă marcați cu atenție obiceiurile alimentare, vă mințiți singuri. Dacă țineți evidența a ceea ce mâncați, veți deveni responsabil.

Pagina principala de kilograme pentru a slăbi, Lasă un comentariu Câte calorii trebuie să mănânci o zi pentru a pierde în greutate Valoarea BMR masculină menționată în acest exemplu este, prin urmare, acest lucru înseamnă că corpul tău arde calorii în fiecare zi, fără niciun fel de cerință de metabolism exercițial.

De fapt, studiile arată că, dacă îți vine să mănânci ceva între mese, vei pierde imediat dorința de a face acest lucru, gândindu-te că va trebui să-l notezi în caietul tău. Pe lângă notare lucru ai mâncat, încearcă și tu să scrii ca ai simțit cum să pierdeți în greutate la 250 de lire sterline timp ce ai mâncat.

Ai fost furios, supărat, plictisit, obosit?

cum să pierdeți în greutate la 250 de lire sterline

Scrierea sentimentelor vă va ajuta să înțelegeți care este atitudinea dvs. Cântărește-te o dată pe săptămână.

Enciclopedie

Pentru a vă urmări cel mai bine planul de dietă, trebuie să vă urmăriți progresul cântărindu-vă în fiecare săptămână.

Nu vă cântăriți în fiecare zi, deoarece greutatea poate varia de la o zi la alta sfaturi pentru a diminua rapid, văzând că numărul de pe cântar rămâne întotdeauna același sau mai rău, creștevă puteți arunca în jos și puteți pierde motivația. Cântărește-te în aceeași zi în fiecare săptămână; fă-o la prima oră dimineața, înainte de micul dejun. Este momentul în care corpul tău cântărește cel mai puțin.

Ar putea fi util să ai pe cineva ca martor; te-ar motiva să lucrezi mai mult în timpul săptămânii, pentru că ai ști că altcineva te va jefui dacă nu ți-ai atinge obiectivele. Publicitate Partea 2 din 3: Schimbarea dietei Mănâncă trei mese pe zi. Mulți oameni cred că sărind peste mese îi ajută să piardă în greutate; acest lucru este greșit din mai multe motive: În primul rând, sărind de mese te va face să îți fie foame și să îți lipsească și mai mult, ceea ce îți va face să îți dorești gustarea în timpul zilei sau te vei pierde din dorința de a slăbi.

În al doilea rând, vă va face să vă simțiți obosiți și fără energie, ceea ce vă va afecta performanța la locul de muncă, nivelul de stres și dorința de a face mișcare. Este important să mâncați frecvent pentru a ține sub control nivelul zahărului din sânge și al energiei.

Este foarte important să luați micul dejun cea mai omisă masă pentru a porni metabolismul și pentru a vă oferi energia potrivită pentru a face față zilei.

Calorii sănătoase cu conținut scăzut de calorii

Pentru a rămâne în limita a 1. În ceea ce privește cantitatea, ar trebui să luați un mic dejun consistent, o masă medie și o cină ușoară această simplă schimbare vă poate face deja să slăbiți. Evitați carbohidrații simpli care se găsesc în alimente precum pâinea, pastele și orezul alb deoarece aceștia tind să vă înfometeze și mai mult, determinându-vă să mâncați mai mult.

cum să pierdeți în greutate la 250 de lire sterline

Eliminați băuturile bogate în calorii. Evitați băuturile zaharoase, cum ar fi sucurile și cola, și beți doar apă simplă pentru a pierde rapid în greutate.

Nu vă dați cum să pierdeți în greutate la 250 de lire sterline, dar puteți obține de calorii în plus pe zi cu aceste băuturi. Dacă apa simplă te obosește, încearcă să o aromezi sau să bei ceai neîndulcit.

Ceaiurile din plante sunt cea mai bună opțiune dacă doriți ceva fierbinte, dar cafeaua și ceaiul negru pot fi, de asemenea, bine. Evitați să beți lapte procesat, cappuccino și cafea, deoarece conțin multe calorii.

cum să pierdeți în greutate la 250 de lire sterline

De asemenea, ar trebui să eliminați alcoolul din dieta dumneavoastră; un singur pahar de vin poate conține până la de calorii. Gândiți-vă să înlocuiți în loc să eliminați; nu trebuie să mori de foame pentru a slăbi, trebuie doar să faci alegeri mai bune. Preferă cartoful dulce decât cel clasic, deoarece are mai multe fibre și vitamine; mâncați pește sau pui în loc de carne roșie; alege linte sau quinoa in loc de paste si orez.

În loc de prăjituri sau o bucată de tort, mănâncă câteva fructe de pădure sau un măr feliat ca desert. Fructele conțin zaharuri naturale care îți satisfac dinții dulci fără greutatea caloriilor. Puteți folosi câteva trucuri foarte simple atunci când încercați să slăbiți prin reducerea aportului de alimente: Bea un pahar cu apă înainte de fiecare masă; de multe ori, când crezi că ți-e foame, îți este doar sete. Dacă bei un pahar cu apă înainte de a mânca, te vei simți mai puțin înfometat și te vei menține, de asemenea, hidratat!

Folosiți o farfurie mai mică. Va arăta plin de mâncare, dar cu siguranță va avea mai puțin decât un fel de mâncare normal. Puneți tot ce trebuie să mâncați pe o farfurie sau castron. Când mâncați chipsuri sau alte gustări direct din geantă, este ușor să exagerați, deoarece nu vă puteți face o idee despre cât de mult mâncați. Nu mâncați după șase după-amiaza. Luând o cină târzie sau mâncând ceva înainte de culcare nu este recomandat dacă doriți să slăbiți, deoarece metabolismul tinde să încetinească în timpul serii.

Luând o cină devreme și nu gustând înainte de 6 sau cel puțin patru ore înainte de culcare vă poate ajuta cu pierderea în greutate. Publicitate Partea 3 din 3: Exercițiu pentru a pierde în greutate Adăugați activitate fizică la rutina zilnică. În timp ce schimbarea obiceiurilor alimentare este primul pas în slăbirea, exercițiile fizice joacă în continuare un rol important.