Cum să pierdeți grăsimea în jurul abs ului inferior.


Ab Swing? Care este raspunsul? Pentru atât de mulți dintre noi având abdomene grozave, sau un pachet de șase a devenit aproape un moft. La naiba, dacă femeile adoră abs-urile atât de mult, cum să pierdeți grăsimea în jurul abs ului inferior este de mirare că o mare parte din populația de sex masculin își aruncă fundul pentru a-i face pe cei blestemați. Chiar și cei ray turbă pierde grăsimea de burtă nu se antrenează serios încearcă să obțină un pachet de 6, dar se îndreaptă în mod corect?

Care este modul corect? Mii de crenguțe vor termina treaba? Cum rămâne cu acele produse văzute pe T.

Probabil că nu, cu excepția cazului în care aveți genetica unui maimuță pe steroizi sau aveți legătură cu Ronnie Coleman sau Jay Cutler. Se pare că mulți dintre cei care caută un pachet de 6 nu sunt informați și, din păcate, ignorând, permițând astfel ideea că obținerea unui pachet de 6 este mult mai dificilă decât este în realitate. În acest articol, veți afla adevărul despre absuri și cum să mergeți în mod corespunzător despre obținerea unui pachet de 6 în mai puțin timp decât ați crezut vreodată.

Regentul abdominal este format din patru mușchi separați, oblicii interni și externi, abdominisul transvers și rectul abdominis. Nu cumva aceste cuvinte să readucă amintirile din clasa bio? Abs-urile ajută corpul uman în mișcarea torsului. Abs, în general, se mișcă în două mișcări principale, flexia și rotația.

  1. Aflați cum să pierdeți grăsimea abdominală cu aceste forme de dietă și sfaturi de antrenament
  2. Pântecele inferior tinde să fie un loc în care se adună grăsimi pentru mulți oameni.
  3. Avortul pierde în greutate
  4. Pierderea de grăsime din abdomenul inferior Sfaturi June Cum să pierdeți grăsimea în abdomenul inferior, Caracteristicile de lucru cu abdomenul inferior Exercițiu și ton Nimic nu declanșează cel mai tare costum de baie al sezonului ca o burtă inferioară plată.
  5. Transformarea pierderii în greutate 5 luni
  6. Exercițiu și ton Nimic nu declanșează cel mai tare costum de baie al sezonului ca o burtă inferioară plată.
  7. Seminarii de pierdere în greutate nyc
  8. 20 de zile subțire

Dacă vom reuși să înțelegem cum se mișcă fiecare parte a regentului nostru abdominal, vom putea să ne sculptăm abdomenul în cea mai mare măsură și în puțin timp. Drept abdominal Unde este? Este situat între stern și pelvis. Ceea ce înseamnă că, în general, se contractă împreună în același timp, ceea ce face dificilă direcționarea doar a absului superior sau a abs inferioare, deși se poate face cu exercițiul corect.

Cum se flexează? Rectus abdominis se flexează pe măsură ce ne mișcă torsul în mișcare înainte și pe măsură ce scoatem pelvisul în sus. Ce exerciții vizează rectus abdominis? Exercițiile precum crunch-ul, așezarea, înclinarea pelvină, ridicarea picioarelor, încrețirea cablurilor, toate ajută la dezvoltarea acestei zone. Oblici intern și extern Unde este? Oblicii sunt mușchii care se derulează pe ambele părți ale torsului nostru, câte un mușchi pe fiecare parte. Ce exerciții vizează oblicii?

CUM SĂ OBȚII 8 - AB EXERCIȚII -

Abdominis transvers Unde este? Abdominisele transversale sunt formate din fibre extrem de subțiri constituie cel mai adânc strat al abdomenului. Ei bine, abdominisul transvers este implicat de compresia abdominală. Ce inseamna asta? Ei bine, înseamnă că acest mușchi oferă o mișcare destul de mică și este inutil pentru a lucra.

cum să pierdeți grăsimea în jurul abs ului inferior timp de pierdere în greutate să mănânce

Ce exerciții vizează abdominele transversale? Nu cum să pierdeți grăsimea în jurul abs ului inferior trebui să fie o preocupare, prea puțin de mișcare pentru un antrenament corect și va ajunge într-o pierdere de timp. Din păcate, mulți dintre cei neinformați cred exact opusul; lipirea cum să pierdeți grăsimea în jurul abs ului inferior o bună rutină ab îi va ajuta singuri să dezvolte un pachet de șase, greșit!

cum să pierdeți grăsimea în jurul abs ului inferior beneficiile de sănătate ale scăderii greutății de ceai de mușețel

Procentul de concentrație de corp joacă un rol major în dezvoltarea regiunii abdomenului. Deoarece abdomenul este alcătuit din atât de mulți mușchi mici, este dificil să-i vezi dacă nu există grăsime în corp. Genetica joacă un rol destul de mare în dezvoltarea mușchilor abdominali. Oamenii au adesea abs forme diferite, au perioade de recuperare diferite pentru abdomenul lor și mulți dintre noi dețin diferite grăsimi corporale pe corpul nostru, cu toate acestea, în timp, cu toții putem câștiga acel pachet de șase sexy.

Cum pot să-mi pun corpul la standardele Ab? Dieta: Dieta trebuie să constea dintr-un aport de calorii destul de scăzut, mai mic decât cel în care corpul tău își menține grăsimea actuală. Ar trebui să încercați să evitați grăsimile și să mențineți un aport ridicat de proteine.

Cum să vă aplatizați abdomenul inferior - Sănătate -

Cum să pierdeți greutatea cu bmr Cardio pot include banda de alergare, bicicleta staționară, mașina eliptică, săriturile, săriturile, alergarea, practic orice lucru care vă va crește rapid ritmul cardiac. Care este o rutină bună pentru a-mi orienta absul? Cum să îți lucrezi absul: Multe persoane sunt foarte nerăbdătoare să își dezvolte abs-urile, așa că par să creadă că rezolvarea lor zilnică va accelera procesul, acest lucru este complet greșit.

Mușchii abdomenului sunt ca orice alt mușchi și ar trebui să fie lucrat la fel: stimulare dura și directă, cu o cantitate corectă de o perioadă de repaus între fiecare antrenament. Cu toate acestea, se știe că abs-urile se recuperează mult mai repede decât majoritatea mușchilor din corpul uman, în general durează 48 de ore pentru ca aceștia să se odihnească. O bună regulă generală cu abs-ul este dacă sunt încă dureți, continuați să le odihniți, s-ar putea să pară stupid, dar hei, uneori este nevoie doar de bun simț.

CUM SCAP DE GRĂSIME?

O rutină bună pentru abs: Mie personal îmi place să-mi antrenez oblicii mai întâi, apoi să-mi lovesc cu greu absul inferior, apoi absul superior.

Negative foarte lente la setul final. Pentru unii dintre noi accesul la greutăți poate fi dificil, mai ales dacă suntem în vacanță.

Ce este grăsimea de pe burtă?

Dar ce putem face pentru a ne păstra abs-ul în formă? Ei bine, există multe exerciții ab care vă folosesc doar greutatea corporală, mai degrabă decât mașini sau greutăți. Unele dintre preferințele mele personale includ: tracțiunile picioarelor așezate, încruntările lente, încruntările oblice, încrețirile de tragere a picioarelor, loviturile cu bicicleta, ridicările picioarelor și răsucirile rusești. Notă: Datele de exercițiu au fost găsite cu privire la culturism, dacă sunteți confuz în ceea ce privește un exercițiu, aici puteți marcați pierderea în greutate cubaneză o descriere aprofundată.

Suplimente, vor ajuta călătoria mea cu șase pachete? Văzând că oamenii sunt aproape întotdeauna nerăbdători să își dezvolte zona abdominală, mulți încearcă să găsească scurtături, una dintre ele fiind suplimente. Suplimentele vor ajuta?

Da, suplimentele vă vor ajuta și vă vor ajuta obiectivul de a obține un stomac slab sau un pachet de șase, dar asta nu înseamnă că ar trebui să depindeți de ele pentru a ajunge acolo unde doriți să fiți.

De ce ai nevoie Abs-ul sexy cu tonuri a fost întotdeauna o țintă urmărită atât de bărbați, cât și de femei.

Trebuie să țineți cont de faptul că o dietă bună, cardio și o rutină corectă ab sunt cheile pentru a obține acel șaset. Locul 2 - bigcalves Care este cea mai bună rutină de antrenament Ab?

Abs este un muschi foarte vizibil. Când îți scoți tricoul, oamenii îi caută. Chiar dacă sunt considerați 6 mușchi mici, ei iau o mare parte a corpului superior. Ori de câte ori cineva te privește din față, îți observă pieptul și absența. Din moment ce media noastră vinde abs, fetele încep să se obsedeze de ele.

Sigur că abs-urile la un aspect feminin sunt impresionante, dar nu este ceea ce cum să pierdeți grăsimea în jurul abs ului inferior dorește publicul. Publicul larg are o imagine a modelelor skinny și a bărbaților cu abs. Mai simplu spus, abs-urile sunt destul de impresionante și cu mass-media zilele acestea, devin și mai impresionante. Atenția vizuală este concentrată pe absuri și mai ales atunci când culturismul este necesar un aspect puternic în mijlocul secțiunii.

Abs nu sunt utilizate doar pentru aspect. Sunt nucleul tău și sunt folosite de corpul tău tot timpul. Stați jos și simțiți-vă pe abs. Se strâng, ceea ce înseamnă că lucrează pentru a vă stabiliza și echilibra corpul. Fără abs, vizibile sau nu, corpurile noastre ar fi mult cum sa slabesti la solduri slabe. Atunci când efectuați mișcări grele ale compusului, cum ar fi ghemuțele și ascensoarele moarte, abs-urile sunt utilizate.

Nucleul tău este foarte important pentru corpul tău. Abs-urile sunt un mușchi important pe care îl are fiecare, indiferent dacă îl poți vedea ieșind sau nu. Abs sunt aici pentru a rămâne. Vă stabilizează și vă echilibrează corpul. Treaba mea este să explic cum să le fac mai puternice și mai vizibile.

Așadar, dacă doriți abs cutare de ras, citiți mai departe. Marea Greșeală Majoritatea oamenilor încearcă să obțină abs calea greșită. Ei cred că făcând de ședințe în fiecare seară îi vor face pe abs absența lor de pe piele. Ei bine, lasă-mă să spun asta o singură dată, nu! Făcând asta va renunța doar la timpul tău. Abs sunt despre corp. Sigur aveți nevoie de ceva mușchi, dar majoritatea oamenilor care încearcă să obțină abs au deja a lor.

Acum este timpul să mergi la bucătărie pentru a le defini.

cum să pierdeți grăsimea în jurul abs ului inferior pierderea în greutate kvlb

Lee Priest este un culturist profesionist care are abs perfecte. Când a fost întrebat ce face, a spus că nu antrenează absuri. Sigur că face ghemuțe și ascensoare moarte pentru a le face mai mari, dar la final totul vine la dietă și la corpul tău. Lee se îngrașă foarte mult în afara sezonului, dar atunci când se prezintă la un concurs, abs-urile sale sunt întotdeauna ascuțite, în afară de stomac.

Toți băieții visează și apoi unii. Asta ar trebui să ne spună cât de importantă este dieta și organismul. Amintiți-vă că abs sunt construite în sală, dar sculptate în bucătărie.

Interesant

Pentru a face asta, abs-urile trebuie să fie construite și atunci trebuie să vă reduceți corpul. Majoritatea băieților nu au un plan de dietă. Nu își dau seama cât de importantă este dieta. Dacă aveți de kilograme și vă reduceți toate caloriile pentru a vă îndepărta și a primi abs, nu se va întâmpla.

Trebuie să aveți mușchi pentru a obține abs. De asemenea, băieții care au de kilograme, au o greutate mai mare și fac ședințe în speranța că o zi se trezesc și se vor vedea cu abs. Nici asta nu se va întâmpla. Un mușchi delicat Abs-ul este un mușchi delicat și ai nevoie de educație pentru a ști cum să le obții. Câți copii de 6 ani ai văzut cu abdomene? Personal sunt peste tot.

Cum să ardeți grăsimea pe abs superioară

Câte persoane cu brațe de 18 inci și sus cu abdomene ai văzut? Nu multe. Acest lucru dovedește că abs-urile nu se referă la antrenament sau la dietă.

Trebuie mai întâi să te îngrășești, să îți construiești mai întâi abs-ul și apoi să te apleci dezvăluind abs-ul tău perfect. Este nevoie de dăruire, muncă asiduă și educație pentru a obține absențele perfecte. Nutriție și Cardio Nutriția este foarte importantă pentru a obține absențe grozave. Nu-mi pasă dacă abs-urile dvs. Trebuie să înțelegeți că ceea ce mâncați se va reflecta mai târziu, asupra corpului vostru.

Cum să pierzi grăsimea de pe burtă

Așadar, cum să pierdeți grăsimea în jurul abs ului inferior mănânci rău și să te rezolve nu îți va aduce niciun beneficiu, mai ales în privința abs. Aruncați caloriile? Dacă mănânci alimente grase și peste valorile tale zilnice, vei rămâne gras. Pentru a pierde acea grăsime din burtă, trebuie să vă reduceți treptat caloriile. Să zicem că ai nevoie de de calorii pe cum să pierdeți grăsimea în jurul abs ului inferior.

În prezent mănânci în jur de și mergi la pentru a tăia grăsimea. Nu se va întâmpla Corpul tău va trece într-o stare de șoc și se va agăța de grăsimea lui pentru viața dragă. Sigur că vei pierde ceva greutate, dar va fi apă și mușchi.

Pierzând această greutate veți părea mai rău, iar mușchii dvs. Corpul va intra în șoc și nu va arde grăsime. Nu mai vorbim de faptul că vă veți simți rău, iar cei mai mulți oameni vor înșela și vor căpăta mai multe grăsimi.

În mod clar, acesta nu este calea de urmat. Trebuie să o luați lent și constant. Nu uitați să păstrați un jurnal alimentar, scriind toate lucrurile pe care le mâncați și numărându-vă caloriile.

Scad caloriile treptat până la pierderea grăsimilor. Se estimează că de calorii reprezintă 1 kilogram de grăsime. Deci, dacă tăiați pe săptămână, va fi ars de calorii. Cardio De asemenea, va trebui să efectuați cardio.

Ce este Reverse Pushup?

Începeți încet și creșteți treptat. Nu treceți niciodată peste 45 de minute, dar faceți întotdeauna sesiuni pe săptămână. Făcând cardio, veți arde în jur de de calorii pe zi, care se vor adăuga la cele arse din deficiența calorică și veți ajunge la aproximativ de calorii arse pe săptămână, ceea ce va echivala cu peste 1 kilogram de grăsime pură.

Incet si constant Este foarte greu și aproape imposibil să pierzi mai mult de 2 kilograme de grăsime pe săptămână, așa că trebuie să tragi cu aproximativ lbs sau de calorii arse pe săptămână.

Nu vă înfometați niciodată și nu alergați pentru perioade lungi de timp, în speranța unei pierderi de grăsimi mai rapide. Nu se va întâmpla Corpul tău este creat pentru supraviețuire și atunci când înfometezi sau faci exerciții fizice prea mari, trece într-o stare de șoc care face imposibilă arderea grăsimilor și apelează la alte surse, cum ar fi mușchiul. Dacă pierdeți mușchii și mențineți grăsimea, greutatea dvs.

Așa că rămâneți deștepți și faceți totul în echilibru.