Cum să ardeți grăsime abs


Oblic interior.

7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală - Pierderea de grăsime încetinind

Este important să menținem rezistența în toți acești mușchi. Muschii abdominali puternici pot ajuta la îmbunătățirea poziției și a echilibrului. Ele pot, de asemenea, ajuta la reducerea durerii de spate și la creșterea flexibilității 1, 2, 3, 4. Linia de fund: Mușchii abdominali permit mișcarea și asigură stabilitate, sprijin și echilibru.

Sfaturi pentru a avea șase pachete și pentru a pierde grăsime și a păstra mușchii pe care îi am

ABS puternic poate preveni dureri de spate și alte probleme. Excesul de grăsime abdominală sau de burtă este asociat cu un risc mai ridicat de rezistență la insulină, diabet zaharat de tip 2 și boli cardiace 5. Obezitatea abdominală este, de asemenea, una dintre principalele cauze ale sindromului metabolic 6, 7. Totuși, nu toată grăsimea abdominală este creată egală.

  1. 💉 Do Ab Exerciții Ajută să ardeți burta grăsime? - Medicul tău
  2. Reduceți-vă nivelul de stres pentru a pierde mai multă grăsime Ați lovit la sală, v-ați lucrat de bază și a ridicat greutăți - dar încă nu primiți acele abs plate și definite pe care le-ați dorit întotdeauna.
  3. Încărcați proteina Lean Proteinele sunt hrană pentru mușchi.
  4. Pungile de gunoi pierd greutatea
  5. Arde grăsime cu barbell

Există două tipuri - grăsime subcutanată și grăsime viscerală. Grăsime subcutanată Acesta este tipul de grăsime pe care o puteți prinde. Se află sub piele, între piele și mușchi. Grăsimile subcutanate nu sunt direct legate de riscul metabolic.

Pierderea de grăsime încetinind, Mituri comune

În cantități moderate, nu vă va crește dramatic riscul de îmbolnăvire 8, 9. Grăsime viscerală Acest tip de grăsime se află în cavitatea abdominală din jurul organelor interne. Este legată de sindromul metabolic și de starea de sănătate, cum ar fi diabetul de tip 2 și bolile cardiace 8, 9, Grăsimea viscerală este activă hormonal. Eliberă compuși care influențează mai multe procese legate de boală în corpul uman Linia de fund: Există două tipuri de grăsime abdominală - subcutanată și viscerală.

Fatarul visceral eliberează hormoni care au fost legați de boală.

cum să ardeți grăsime abs

Având abilitatea puternică, musculară nu este suficientă Exercitarea mușchilor abdominali îi va întări. Totuși, răsucirea, răsucirea și îndoirea laterală nu vă vor face vizibile mușchii abdominali dacă sunt acoperite de un strat gros de grăsime. Dacă este prezent în cantități mari, grăsimile subcutanate sub piele vă vor împiedica să vă vedeți mușchii abdominali.

Sfaturi pentru a avea șase pachete și pentru a pierde grăsime și a păstra mușchii pe care îi am

Pentru a avea abs sau șase pachete, trebuie să scăpați de grăsime subcutanată din zona abdominală. Linia de fund: Exercitarea abdomenului va ajuta să devină puternice și musculare. Cu toate acestea, nu veți putea să le vedeți dacă sunt acoperite cu grăsimi subcutanate.

Mulți oameni fac exerciții ab pentru că vor să-și piardă grăsimea burții. Cu toate acestea, dovezile sugerează că exercițiile vizate de ab nu sunt foarte eficiente. Reducerea spot nu poate fi eficientă Termenul "reducere la fața locului" se referă la concepția greșită că puteți pierde grăsime într-un singur loc prin exercitarea acelei părți a corpului. Este adevărat că exercițiile de antrenament la fața locului vă vor face să "simțiți arsura" în timp ce mușchii cresc și se vor întări.

Modul în care femeile pot obține șase pachete abdominale - antrenament și dietă pentru începători

Cu toate acestea, studiile arată că nu vă vor ajuta să scăpați de grăsime. Un studiu a urmat 24 de persoane care au făcut exerciții ab 5 zile pe săptămână timp de 6 săptămâni. Această instruire singură nu a redus grăsimea burtă subcutanată Un alt studiu a testat efectele unui program de staționare de 27 de zile. S-a constatat că nici dimensiunea celulei grase, nici grosimea grăsimii abdominale subcutanate nu a scăzut Acest lucru nu este valabil numai pentru zona abdominală.

Se aplică în toate zonele cum să ardeți grăsime abs. De exemplu, un studiu a cerut participanților să finalizeze 12 săptămâni de formare de rezistență, exercitând doar un braț non-dominant. Ei măsurau grăsimea subcutanată înainte și după program și au descoperit că participanții au pierdut grăsime în întregul corp, nu doar în brațele lor instruite Cum să ardeți grăsime abs multe studii au arătat rezultate similare 15, 16, 17, Cu toate acestea, unele studii nu sunt de acord Unele studii par să contrazică rezultatele de mai sus.

cum să ardeți grăsime abs

Un studiu a testat dacă reducerea spotului a scăzut grăsimea subcutanată a brațului. A constatat că exercitarea într-o anumită zonă a brațului a redus grăsimea din acea zonă Un alt studiu a examinat dacă locația grăsimii subcutanate a avut importanță.

Ea a comparat grăsimea subcutanată alături cum să ardeți grăsime abs mușchii care lucrează la grăsime, lângă mușchii de odihnă.

cum să ardeți grăsime abs

Interesant, indiferent de intensitatea exercițiului, fluxul sanguin și defalcarea grăsimilor au fost mai mari în grăsimile subcutanate, care erau aproape de mușchii activi Cu toate acestea, metodele sau tehnicile de măsurare utilizate în aceste studii ar putea fi motivul rezultatelor conflictuale.

Linia de fund: Dovezile sunt amestecate, dar multe studii au arătat că formarea unei zone a corpului nu vă va ajuta să ardeți grăsime în această zonă. Studiile arată, de asemenea, că exercițiile ab singur nu au niciun efect asupra grăsimii abdominale subcutanate. Cele mai bune exerciții pentru pierderea de grăsimi Unul dintre motivele pentru care pierderea de grăsimi vizate nu funcționează este pentru că celulele musculare nu pot folosi grăsimea conținută direct cum să ardeți grăsime abs celulele grase.

Greutatea de grăsime trebuie să fie defalcată înainte de a intra în sânge.

CUM SĂ SCAPI DE STRATUL DE GRĂSIME PESTE ABS - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Această grăsime poate veni de oriunde în corp, și nu numai din partea corpului fiind exercitată. În plus, a face sit-up-uri și abdomene nu este deosebit de eficient pentru arderea caloriilor.

Ce exerciții ar trebui să faceți? Exercițiile regulate, întregul corp vor accelera metabolismul și ard calorii și grăsimi.

CUM SĂ SCAPI DE STRATUL DE GRĂSIME PESTE ABS - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -

Exercitarea aerobică cardio poate fi, de asemenea, eficace la ținta grăsimii abdominale viscerale Intensitatea joacă și ea un rol. Exercițiul moderat sau cu intensitate ridicată poate reduce masa de grăsime a abdomenului, comparativ cu exercițiile aerobice de intensitate mică sau antrenamentul de forță 22, În plus, trebuie să exersați adesea dacă doriți să obțineți rezultate semnificative De exemplu, face cardio intensivă moderată timp de 30 de minute, cinci zile pe săptămână sau cardio de intensitate ridicată timp de 20 de minute, trei zile pe săptămână Schimbările musculare care au loc ca răspuns la exerciții fizice pierderea în greutate după obținerea de bretele și pierderea de grăsimi.

Cu alte cuvinte, cu cât mai multă masă musculară pe care o construiți, cu atât mai multă grăsime veți arde