Cum să ardeți burta și spatele din spate


Navigație secundară

Avertizare Mușchiul spatelui este un grup muscular mare pe corpul uman, iar antrenarea mușchilor spatelui cu exerciții eficiente vă va ajuta să ardeți calorii și să stimulați metabolismul.

Dacă nu ai timp să mergi la sală sau nu îți permiți să devii membru, îți poți antrena mușchii spatelui acasă.

o pierdere de grăsime de o săptămână curăță

Va trebui să elaborați câteva grupuri musculare, cum ar fi mușchii umerilor pe umeri și mușchii superiori ai spatelui; mușchii de împingere se extind de la axilă până la mijlocul spatelui și în josul coastelor; mușchii coloanei vertebrale care se întind pe lungimea coloanei vertebrale; mușchii manșetei rotatorilor sunt localizați în spatele umerilor; iar mușchiul fusului dintre omoplați și mușchii mijlocii ai spatelui. În curând îți vei atinge obiectivele de fitness cu mișcări de bază acasă, cum ar fi utilizarea greutății corporale pentru antrenament, combinată cu câteva instrumente simple și ieftine, cum ar fi greutățile.

Squats: excelent pentru bum și coapse ferme

Pași Metoda 1 din 4: Utilizați greutatea corporală Inversați mișcările îngerilor de zăpadă. Pentru a face acest lucru, extindeți brațele ca un copil întins pe zăpadă. Luați o cutie suplimentară de supă pentru a vă crește rezistența odată ce ați însușit ridicarea corpului și a brațelor de pe podea, apoi strângeți umerii. Intindeți-vă pe burtă pe podea sau pe covorul de exerciții.

pierdere în greutate spas nyc

Aduceți mâinile în lateral cu palmele în sus. Aduceți încet brațele în fața umerilor până când vă atingeți capul și degetele mari atingându-vă unul pe celălalt.

  • PICIOARE DE 10 MINUTE, VAGABONZI ȘI TUMS ANTRENAMENT ACASĂ - HEALTHS -
  • Permite o gamă completă de mișcare Crește producția de transpirație Căptușeală din plasă respirabilă sub braț și în zonele inghinale Fermoar frontal pentru ușurință la purtare Accesibil Nu este potrivit pentru persoanele cu forma corpului perei.
  • Сегодня утром Бенджи на каком-то уровне осознал, что даже крохотная Никки, младенец рядом с ним, скоро обгонит его в занятиях.
  • Я должна видеть отца.
  • Спросила Николь.

Întoarceți încet brațele în poziția inițială. Asigurați-vă că păstrați cum să ardeți burta și spatele din spate drepte și blocați bine coatele atunci când faceți acest lucru. Faceți trei seturi cu cinci repetări.

Plan complet de instruire

Ar trebui să vă odihniți de secunde între seturi. Dacă abia începeți și nu vă simțiți confortabil cu brațele îndepărtate, puteți pur și simplu să vă ridicați brațele în conformitate cu umerii.

  • Exerciții Tabata pentru arderea grăsimilor în 4 minute
  • Clinica generală Exerciții Tabata pentru arderea grăsimilor în 4 minute Metoda Tabata este un tip de antrenament de înaltă intensitate, cum ar fi HIIT, care vă permite să ardeți grăsimi, să vă tonificați corpul și să vă uscați burta petrecând doar 4 minute pe zi.
  • Înainte de a începe, încălzește-te cu o încălzire de 6 minute.
  • Rezultat Adesea, majoritatea oamenilor își antrenează activ pieptul, brațele sau abdomenul, adică acei mușchi care pot fi văzuți în oglindă în timpul exercițiului.
  • Am fost operata de hernie de disc ruptaL5-S1in Noiembrie!!

După aceasta, veți avea suficientă putere pentru a ajunge peste cap. Șoldurile flectate. Puteți să vă antrenați mușchii erecți ai coloanei vertebrale precum și fesierii, coapsele posterioare și mușchii șoldului cu mișcări foarte simple, fără niciun echipament de sprijin.

pierdere în greutate rece

Ridică-te drept, cu picioarele puțin mai late decât lățimea umerilor. Apoi pune mâinile pe șolduri. Strângeți puțin umerii pentru a strânge mușchii spatelui.

13 cele mai bune costume de saună din 2020 - Recenzii

Îndoiți-vă încet la talie. Asigurați-vă că umerii sunt aliniați cu șoldurile în timp ce vă aplecați înainte.

SLABIRE SI MASA MUSCULARA IN ACELASI TIMP?

Îndoiți spatele până când spatele este paralel cu podeaua, apoi reveniți încet la poziția inițială. Faceți acest lucru încet și strângeți mușchii abdominali.

Tonificați-vă, întăriți și ardeți grăsimea de pe burtă, șolduri, coapse și fund cu acest antrenament de acasă de 10 minute pentru picioare, vagabonzi și tume LBT. Această rutină de exerciții LBT se bazează pe obiectivul de activitate săptămânal recomandat pentru putere.

Începeți cu un set pentru a vă asigura că este potrivit pentru mușchii spatelui. Apoi creșteți treptat la trei seturi cu 10 - 15 repetări.

Un cuvânt despre dietă Micul rulou care se varsă peste partea din spate a taliei vă sabotează aspectul șmecher.

De asemenea, puteți practica în timp ce stați. Așezați-vă în poziție verticală pe un scaun și așezați picioarele pe podea chiar sub genunchi. Pune-ți mâinile pe șolduri. Strângeți umerii pentru a vă contracta mușchii, apoi aplecați-vă înainte 45 de grade. Aveți grijă să nu vă îndoiți spatele atunci când faceți mișcare. Acest lucru nu numai că previne antrenamentul muscular al spatelui, dar vă dăunează și coloanei vertebrale.

Dr. PALEA OVIDIU NICOLAE

Fă mișcarea lui Superman. Acest exercițiu este excelent pentru mușchii coloanei vertebrale, glutei cobra 6 pierdere în greutate mușchii umerilor.

cele mai bune activități de pierdere în greutate

Ai nevoie doar de un singur loc pentru a te întinde pe podea și nu ai nevoie de alte instrumente. Modelând Superman în zbor, vă puteți izola grupurile musculare de bază pentru a le exercita mai eficient.

Account Options

Culcați-vă pe burtă și îndreptați-vă brațele și picioarele. Palmele și spatele picioarelor sunt orientate spre sol.

  1. Им предоставят все необходимое для счастливой и долгой жизни, однако размножение исключается.
  2. Aflați cum să vă întăriți mușchii spatelui acasă - Societate -
  3. Picior de 10 minute, umflături și antrenamente acasă - Medic Info
  4. Saxenda injectarea pierderii în greutate
  5. Pierderi de scădere în greutate
  6. Andra choco lite
  7. На Элли же не обращал внимания, и только отговаривался тем, что еще не созрел, когда через три недели после возвращения она в слезах завела речь о ласках.
  8. Exercitați mușchii spatelui acasă - Sfaturi -

Ridicați mâinile și picioarele de pe podea.