Adevărul de pierdere a grăsimilor, Reader Interactions


Poți mânca PÂINE în timp ce pierzi în greutate? [ADEVĂRUL DE ARDERE A GRASIMILOR]

Disclaimer pierde greutatea și încă se simte plină Acest conținut are doar scop informativ și educativ. Nu este destinat să ofere sfaturi medicale sau să înlocuiască aceste sfaturi sau tratament de către un medic personal. Nici Autumn Elle Nutrition și nici editorul acestui conținut nu își asumă responsabilitatea pentru orice consecințe asupra sănătății unei persoane sau a unor persoane care citesc sau urmează informațiile conținute în acest conținut educațional.

Toți spectatorii acestui conținut, în special cei care iau medicamente eliberate pe bază de rețetă sau fără prescripție medicală, ar trebui să se consulte cu medicul lor înainte de a începe orice program de nutriție, supliment sau stil de viață. Cine nu a văzut acest meme Oprah declarându-și iubirea de pâine?

Dieta ketogenică - adevărul despre pierderea în greutate fără carbohidrați - eastern-imobiliare.ro

Voi astepta. Pâinea are o istorie interesantă, mai ales în lumea slăbirii.

  • Dar ce cale să alegi ca să nu dai greș?
  • 10 Minciunile de pierdere a grăsimilor și adevărul de slăbire
  • Acasă Adevărul despre ceea ce se întâmplă cu grăsimea în urma pierderii kilogramelor în exces Reuşim să slăbim câteva kilograme în plus, însă unde dispare grăsimea pierdută?
  • Dieta ketogenică — adevărul despre pierderea în greutate fără carbohidrați aprilie 30, · Miroslav · Leave a Comment Pierde 2 kilograme pe săptămână fără exerciții fizice grele.

În funcție de cine vorbiți, pâinea ar putea fi un ingredient esențial în rutina dvs. Astăzi descompun cele două teorii ale pierderii în greutate și dacă pâinea este sau nu ceva care vă va ajuta sau vă va împiedica obiectivele de slăbire.

grăsimi arsuri de mâncare

Dar mai intai. Pentru a înțelege de ce unii oameni pot promova cu bună-credință Protocolul Pâine pe Pierdere în Greutate, trebuie să înțelegeți cele două teorii principale despre modul în care slăbim.

9 ani pierdeți greutatea

Primul se numește Teoria echilibrului energetic. Conform teoriei CICO, toate caloriile sunt aceleași și atâta timp cât consumați mai puține calorii decât ardeți, veți pierde în greutate. Teoria alternativă a pierderii în greutate se numește Modelul de insulină cu carbohidrați alias CIM. Această teorie explică faptul că toate alimentele NU sunt create egale și că fiecare tip de aliment are un efect inerent diferit asupra hormonilor noștri care dictează dacă vom depozita grăsimi sau le vom arde pentru combustibil.

Adevărul despre ceea ce se întâmplă cu grăsimea în urma pierderii kilogramelor în exces

Variațiile acestei teorii au fost studiate de peste o sută de ani și nu sunt în niciun caz o teorie nouă. Problema cu CICO CICO poate avea sens matematic, dar face o greșeală foarte gravă: nu produce efecte ce se întâmplă odată ce mâncăm de fapt mâncarea și intră în alimentarea cu sânge.

O clasă de fiziologie de bază vă va informa că fiecare compus din alimentele noastre are un efect diferit asupra modului în care răspunde corpul nostru.

Ceea ce știm cu siguranță este că legea echilibrului energetic este cu noi la toate orele zilei - și asta are o atenție mai profundă când vă dați seama că consumăm cea mai mică energie când dormim și mulți oameni petrec întreaga seară urmărind televizor.

Când consumi graspe de altă parte, corpul dumneavoastră nu eliberează în mod semnificativ insulina, mai degrabă că grăsimile semnalează hormonul sațietății colecistochinina CCK pentru a elibera, te vei simți plin. Carbohidrații nu au niciun efect asupra CCK și a sațietății. Având în vedere acest exemplu simplu, consumul de mai mulți carbohidrați are ca rezultat o eliberare crescută de insulină, hormonul de stocare a grăsimilor. Pe de altă parte, consumul mai multor grăsimi are ca rezultat aproape nici o eliberare a insulinei hormonului de stocare și te face să te simți plin și să nu inspiri mai mult să mănânci ca urmare.

calculator caloric pentru slabit

Adevărul de pierdere a grăsimilor nu ia în considerare această fiziologie de bază. Adevărul de pierdere a grăsimilor degrabă, acest răspuns fiziologic la alimente este premisa de bază a ICD. Asa de. Și pâinea? Să aruncăm o privire la specificul pâinii.

In cautarea adevarului(15.06.2021) - Editia 472 - Sezonul 3 - Luni - vineri, de la 13:00, la Kanal D

Să presupunem că doriți să faceți un sandviș cu două felii de pâine integrală. Aceste două bucăți de pâine combinate vor conține doar aproximativ de calorii.

Adevărul despre a mânca noaptea și pierderea grăsimilor, mușchi și forță

Dacă urmați ideologia CICO, aceasta ar face din pâine o opțiune atractivă. Acum să folosim teoria CIM a pierderii în greutate și să aruncăm o privire la aceleași două felii de pâine integrală.

Aceste două felii de pâine conțin în jur de 31g de carbohidrați cu aproximativ 4g de fibre. În timp ce pâinea integrală de grâu poate adevărul de pierdere a grăsimilor un pic de proteine, este destul de scăzută în grăsimi sățioase, în jur de 2g de grăsime. Nu numai că este un aliment cu conținut ridicat de carbohidrați, dar are și un indice glicemic ridicat per 50g de pâine sau aproximativ 1,5 felii de pâinecare este aproape identic cu pâinea albă, înregistrând aproximativ 74 pe scara indicelui glicemic.

Unde merge grăsimea când pierdeți în greutate? Cum să arzi în mod corespunzător grăsimile fără să faci dietă 17 sfaturi cum să pierdeți din grăsime rapid și eficient - GymBeam Blog Cum funcționează pierderea de grăsime Top citite acum Adevărul despre ceea ce se întâmplă cu grăsimea în urma pierderii kilogramelor în exces Procesul de pierdere a grăsimilor, 8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate Din fericire, putem învăța de la oamenii de succes.

Mai multă pâine? Interesant de remarcat este că toată lumea este diferită în modul în care reacționează la carbohidrați. Aceasta înseamnă că eliberează MULȚI insulină decât majoritatea oamenilor ca răspuns la aceeași cantitate de carbohidrați, ceea ce face ca pierderea în greutate cu carbohidrații din dietă să fie mai dificilă sau aproape imposibilă.

ce ceai vă va face să pierdeți în greutate

Acesta este motivul pentru care unii oameni pot mânca un aliment bogat în carbohidrați, cum ar fi pâinea, în timp ce pierde în greutate, în timp ce alții nu îl pot include deloc. Factorul important de luat în considerare este că trebuie să vă găsiți propria toleranță pentru carbohidrați pentru a vă atinge obiectivul de slăbire.

Acest concept este utilizat în strategiile avansate de slăbire Set complet de post intermitent pentru a vă atinge obiectivele de slăbire.

modalități de a pierde în greutate în mod natural

Puteți introduce deetele de pe pachet AICI.